Sayfalar

30 Ekim 2011 Pazar

"sylvia" filmden

başka pek çok genç oldu ama onlar onu korkutmadılar. onları korkutmayı tercih etti sanırım. sen çok farklısın. sanırım onu korkutuyorsun. seni bu yüzden seviyor.
*
bazı insanlar bulunmak isterler. sylvia değil, hayır. sürünüp durdu ölmeyi bekleyerek. ona karşı nazik ol. daima.
*
kurgu gerçekten senin işin değil mi?
*
gerçek bana geliyor. gerçek beni seviyor.
*
bazen katıymışım gibi hissedemiyorum. görünmezim. gözlerimin arkasında hiçbir şey yok. bir insanın negatifiymişim gibi. sanki asla bir şey düşünmemişim gibi. hiçbir şey yazmamış, hiçbir şey hissetmemişim gibi. tek istediğim karanlık. karanlık ve sessizlik.
*
bir şeyden sürekli korkarsan, onun gerçekleşmesine sebep olursun.
*
kutu kapandı ve tehlikeli. pencereleri yok ve içerisinde ne olduğunu göremiyorum. sadece küçük bir kafes var. çıkış yok.
*
"ölmek sanattır.
diğer her şey gibi.
ben bunu oldukça iyi yapıyorum." l.l.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder