Sayfalar

9 Kasım 2011 Çarşamba

lüzumsuz akşamlar

bir akşam bir akşama hadi dışarıda top oynayalım demiş. teklifte bulunulan akşam top oynamak değil de, ip atlamak istemiş. teklifte bulunan akşam ise top oynamakta ısrar etmiş. dünyanın sonu gelmeden bir kere daha top oynamak istiyorum, çocukluğumun akşamlarında ben hiç gol atmadım, lütfen kırma beni diye, yalvarmış durmuş. ip oynamak isteyen akşam gayet sakin, yeni aldığı maltepenin ağzını açmış ve şöyle demiş: gece görmeden gidip golünü atalım o zaman, daha sonra da ip atlarız. böylece gol atma isteğiyle kalbi gümbürdeyen akşam holeeeey diyerek, ağzı kulaklarında dışarı fırlamış.

sonra ne mi olmuş? hiç bilmiyorum. iki akşam da aptalın teki olabilir. oyunlarla boş yere zaman geçiriyorlardır. ayrıca maltepe gibi lanet bir sigarayı içen akşam zehirlenip her an ölebilir. artist tavırlarıyla birden yerin dibine gömülebilir. diğer akşamın da heyecan ve istek dolu kalbi bir gün patlayabilir. kendilerine dikkat etmelerini de istemiyorum açıkçası. akşamları serbest bırakmak istiyorum. gerisinden bana ne. kim gol attı, kim ip atladı, dünyanın sonu geldi mi, gece geldi mi, onları yakaladı mı, falan bunlar hep laf. ne halleri varsa rahatlıkla görebilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder