Sayfalar

10 Kasım 2011 Perşembe

öyle hasta yazısı

kaybedenler kulübü. replikleri ve altıkırkbeş yayınevi. sonra müzikleri. gerçek bir film. her anlamda. şimdi my woman'ı dinliyorum ve öyle yazıyorum buraya ne yazıyorsam.

şimdi ben hastayım aslında. bu şarkıyı dinlerken de iyileşemiyorum çünkü gerçekten hastayım. gümbür gümbür öksürmediğim halde ciğerlerim dışarı fırlayacak gibi yanıyor, acıyor. hapşırmayı öyle severim ki normalde, yeniden doğmuş gibi olmak gerçek anlamda böyle, ama şimdi hapşırmak bile zararlı, her tarafım kırılıyor. içimden rüzgar hayalet gibi geçip gidiyor. başımı öne eğince sağ burun deliğim durmak bilmiyor. bunları niye yazıyorsam? bu blog niye varsa? gözde nurcan niye varsa? o kadar berbat ki.

ben yine nurofen içtim. -norofen değilmiş, nurofenmiş. umarım iyi gelir. terletip uyku yaptığı için sanırım dinlenirim. rüyamda atları görmeliyim. ve yekta'yı. gülbeyaz. sinan. ya adile? hele ya nemika? bu sefer çok yakından yakından geliyor. hem sıcak hem rüzgar. hem uyku hem at. hem cahil yekta...

atları seviniz. cahil yekta'yı seviniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder