Sayfalar

13 Ocak 2011 Perşembe

arkadaşımın aşkı


teoman'ı severim. ama sadece severim. hani öyle dinlerim arada belirli şarkılarını. geçen sene konserine gitmiştik. okulun bahar festivaliydi. akşam konsere gitmeden sabahtan z.y. ile buluşup -ki o yine geç kalmayı başarmıştı, saati öğlen etmiştik- adalarda gezelim demiştik. o, teoman'ı çok seviyordu. ayrıca onların okulunda olacaktı konser. önce adalarda dolaşacak, akşam da konserde coşacaktık. e.k, b.h.a, r.e de akşam konsere geleceklerdi. onlar da teoman'a bayılıyordu. hele b.h.a posterleriyle yaşıyordu.

adalarda bisikletle tur attık, yorulduk, güldük, müzik dinledik. çılgınca bir gün geçirmek z.y'nin hayatta en büyük mutluluğuydu. işin çılgın tarafı adalara gitmemiz değildi elbette. adalardan sonra insanlar eve gider, dinlenir ve ada yorgunluğunu bir gün sonra üstlerinden atabilirlerdi. ancak konsere hazırlanıp gidenlerin  yanında biz zaten günü bitirmiş sayılıyorduk. evdekiler ve direkt konsere gelecek olan e.k'lar delisin, saçmasın demişlerdi bana. ne var ki z.y ile biz hayatımızdan memnunduk. güzel bir gün olacaktı ki oldu da.

sıcak ve yorucu ada gününün ardından z.y ile konsere gittik ve diğer arkadaşlarla buluştuk. bisikletten küçük morlukların oluştuğu bacaklarımla konserde zıpladım. genç insan gibi davranmak istedim. yorulabildiğim kadar yoruldum.

konser bitti. ama eve gidemedik. metrobüsler doluyor, ancak ilerlemiyordu. o kadar kalabalıktı ki. annemlerle olan garip telefon konuşmalarından sonra r.e'de kalmam daha sağlıklı oldu. b.h.a'nın babası arabayla gelip onu aldı.

haftaya da sertap erener'in konseri vardı. ona gitmemeye yeminlenmeye çalışırken hiç de böyle olmadı. ona da gittik. e.k'yı sinir eden polenler vardı. ayrıca o kadar kalabalıktı ki, e.k ile r.e başka yerde b.h.a, z.y ve ben başka yerde konserde zıpladık bu sefer.

bunun haricinde 2010 içinde ezginin günlüğü, yansımalar ve e.k ile hadise konserine gitmiştik.

bu sene ne olur bilmiyorum ama her şey bittikten sonra içimde bir ağlama isteğinin oluştuğunu hissediyorum. bunun yerine konserlere hiç gitmeme kararı almayı da istiyorum. ama olmuyor elbette. eğer bu sene de gidersek bir yerlere, belki "bizimkilerle her şey güzel" diye, yine gideceğimdendir...


teoman'la başlamıştık söze değil mi? geçende sevgili e.k, bana teoman, yan tiersen, bedük albümleri falan getirdi flash'ta.

teoman. ahlâksız falan ama n'apayım. 1 erkek 1 kadın. mavi kuş ile küçük kız. elveda. uçurtmalar. işte gel de öl. o kadar beğeniyorum ki. teoman'ı sadece dinlemiyorum artık bu şarkılarda. konsere gittiğimde bile hissetmediğim bir şey bu. sesi işte kulağımda.

ne var ki... teo, senin için b.h.a'dan vazgeçemem. hem bana daha istatistik anlatacak zekiye arkadaşım.

kısacası arkadaşımın aşkısın teo. yapabileceğim bir şey yok.

1 kadın 1 erkek şarkı sözleri

sözlerini unutmuş
en sevdiği şarkının
bakmış
ne geçmiş geçmiş
ne gelecek gelecekmiş
uçmayan kuş
kesmek bıçak
hiç atmayan bir kalp
iki yalnız bir gemide
anısı var sadece

o şarkıydı aşk anlatan
sözcüklerin kölesi olmadan
çekti ciğerine dumanını
son sigarasından
dayanmştı
daha da dayanırdı
ama ne gerek vardı
hiçbirini seçemedi sonunda
kelimeleri önüne yayınca

bazen aynı değildi
iki aşın hikâyesi
arada ışık yılları vardı
karşıdandı akıntı
belki de her şey biterse
bir şey başlardı
ama o hiç konuşmadı
sadece baktı

kadın ağlar
erkek bakar
kadın duyar
erkek duymaz
kadın sorar
erkek susar
kadın gider
erkek içer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder