Sayfalar

27 Ocak 2011 Perşembe

Sesler ve Sözler


Bülent Ortaçgil'in ve Cem Adrian'ın yeni albümü çıktı. Kaç hafta oldu bilmiyorum. Belki de ay olmuştur. Bu pek önemli değil. (Evet ay olmuş ve sene değişmiş.)

Okuldan sonra yürüyordum. Teknosa'nın önünde dinlenmek ve şarkı dinlemek büyük zevklerimden. Hem burada durup insanları da izliyordum. Teknosa bana harika imkânlar sağlıyordu, harika hediyeler veriyordu. Her zaman böyle oldu. Mephisto ve Teknosa'dan çok güzel şarkılar kazandım ben.

Bu benim için önemli. Orada duruyorum. Ben şarkı dinliyorum. İnsanlar ise gürültünün içinde. Aslında ben de onların içindeyim. Ama o anda...

İlk önce "Denize Doğru" şarkısı çalmaya başlıyor. İşte diyorum, tamamdır. Orada bekliyorum. Birini bekliyor numarası yapıyorum. Kim bilir, belki de bekliyorum. Şarkının bitmesini, yeni bir şarkının başlamasını mesela... Ama hayır. Bu şarkı, yine, tam da o kalabalığa, karşımdaki akıntıya kaybolup gidiyor.

Sonra Cem Adrian'ın "Ağladıkça" şarkısını dinliyorum. Aslında bütün meydan dinliyor ama onlar farkında değiller dinlediklerinin. Bu hoşuma gidiyor. Sonra "Hiç Canım Yanmaz" şarkısıyla tekrar Bülent Ortaçgil konuk oluyor.

Kendimi öyle iyi hissediyorum ki.

Sonrası ise... Yürümeye devam...

Bülent Ortaçgil-Sen
Acıtır*
Adalar*
Ayrıntılar*
Denize Doğru
Hiç Canım Yanmaz*
İstediğini Yap*
Niçin
Sen Sorumlusun
SenBen
Telefon*

Cem Adrian-Kayıp Çocuk Masalları
Ağladıkça*
Bana Ne Yaptın
Benden Sonra*
Bir Katilin Ellerinde*
Herkes Gider mi
Islak Kelebek
Kayıp
O Kirpik Hala Bende Sevgilim
Sen Benim*
Tanrı Aslında Sever Hepimizi*
Unutursun*
Yarim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder