Sayfalar

12 Ocak 2011 Çarşamba

bir melek diliyorum



ilk önce rafet el roman'ın "leyla" isimli şarkısını dinledim. çok seviyordum eskiden. şimdi ise hiç beğenmedim. sonuna gelmeden kapattım parçayı. bu biraz kötü hissettirdi bana. çünkü leyla'nın hiçbir zaman eskimeyeceğine inanıyordum.

ardından aklıma "bir melek diliyorum" parçası geldi. onu da eskiden çok severdim. şükür ki, onda değişen bir şey yok. hâlâ beğenmeye devam ediyorum. ama bundan bir beş-on sene sonra ne olur bilemiyorum. şarkının sözleri çok güzel. belki rafet yerine başkası söylese ve daha başka bir müzik kullanılsa daha da güzelleşir şarkı. şimdi böyle düşünüyorsam, yine de sevmeye çabalıyorsam, demek ki ileride "bir melek diliyorum" da sözlerine rağmen tarihe karışacak.

ya da şöyle diyeyim. bu sözlere rağmen gerçekler tarihe karışmadı mı zaten?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder